Posts by PazeaCaVin

    Se intalneste Bula cu popa.....
    -Ma popa este in Rai terenuri de baschet si fotbal?
    -Ma nu stiu dar ma interesez si iti spun... A doua zi....
    -Ma Bula am doua vesti...pentru tine....una buna:
    1.Sunt terenuri in Rai de toate felurile...
    -Si alta rea... 2.Maine ai meci...

    Sunteti pe langa unii in legatura cu v4 si sau alte mape. in primul rand bonusul de baza ca aparare in v4 este fulgerul. iteme set de v4: papuci de lemn+9 10% fulger, colier de cupru+9 14% fulger full finisat, armura 15 fulger+pv bratara 15 fulger+ diavoli, coif 15 fulger+ diavoli. fa rost de itemele descrise de mine apoi da o fuga prin v4 si lamurestete. Nu trage concluzii niciodata inainte de a fi verificat!!!. spor la joaca.

    Da. normal ca se merita sa joci pe lycan satisfactiile sunt vizibile odata ce lai facut asa cum trebuie. De exemplu: Lycan status full dex full int restul pe vit, cat despre str acest status nu este efectiv decat pe sfasiere, este bun atat pvp cat si pvm. pentru pvm urmatoarele skill: sufletul lupului rosu acest skill este influentat doar de int, suflet lupului indigo acest skill este bun in pvm cat si pvp deoarece ofera bonus la P 13% evitare este totodata si blocare si mai ofera 25% viteza atac fara a te expune la pagube cum e la war aura, acest skill nu este influentat de nici un status de ex vit, int str sau dex cred ca ai prins ideia. dintii lupului acest skill este influentat de dex, sfasie acest skill este influentat de str++ dex+ suflul lupului acest skill este influentat de dex rezistenta la magie este inutila pt acest skill si ultimul skill pe care eu il fac si e si normal este saritura lupului are intradevar dmg consistent dar se rateaza mult. apropo eu in pvm cu lycanul meu de 84 fara misiunea cu tughyy terminata dau in metine 5k 10k fara pet sistem cu berseker si fara biologul de 80. va salut si spor la joc. Griv3i Orion :rocketlauncher: