Posts by lucianvalcea

    Nu e nici o regula sa iti pice neaparat verzi,ai avut tu noroc,eu am pana acum 30 si am folosit si vreo 300 JD,dar mai am timp. Daca imi fac un stoc de 200 pana la sfarsit sunt multumit. La violete mi-am facut stocul de 200 plus 100 cumparate ieftin cu 2,5 kk. Licorile nu le vand,le tin pentru mine. In rest am mai luat scoica,crapi,carte blestem,Weiliao-Zi (sper ca am scris corect),red,blue etc. De la jetoane am luat inel teleportare,oasele degetului si am deja inca doua jetoane cu cel de azi. Saptamana trecuta am luat si premiul zilei LEONIDAS. Trag decat cu un cont,oricum multumim staff-ului,tombola e chiar reusita. Bafta la toata lumea!

    Eu nu stiu cum fac unii zeci de cadouri ca eu daca fac 3 maxim 4 pe zi e record. Bine am servici,cred ca ei sunt elevi,dar totusi! Aseara am reusit sa fac un singur cadou din care am luat yang. De la inceput pana acum am luat bun un bless,un fructul vietii si 5x licori graba. Daca imi pica adauga pana la sfarsit,sa bag 2,3 bonusuri pe ceva as fi super multumit. Oricum evenimentul e ok. Bafta la toata lumea. Revin cu un edit: ma gandesc ca acele cadouri sunt cumparate din item shop,avand sansa mai mare sa pice lucruri bune,ceea ce este corect avand in vedere ca cei de la GF trebuie sa castige si ei ceva de pe urma jocului,serverele trebuie intretinute etc.

    Nu stiu ce sa mai zic,aud cum altii iau din cadou multe add ss etc. Bine eu nu joc n ore pe zi,insa seara mai stau pana tarziu si aseara am farmat sosete cu celelalte 3 caractere,de pe contul mare,pana le-am facut lvl 20 pe toate. Din cadouri numai yang,nu ma plang,mai e pana se termina event-ul,poate pica pana la urma ceva add as bonusa niste papuci pheonix +8. Succes in continuare la toata lumea!



    Avertisment pentru Nerespectarea Regulamentului. Nu se permite limbajul de messenger pe aceasta sectiune, va rog sa faceti un efort si sa scrieti corect. Am rugamintea sa citesti Regulamentul sectiuni .
    *Zalmoxis