Posts by NoFate

• salutare tuturor. Sunt începător și nu știu ce se întâmplă. Am un cont de lvl 33. Și mi se întâmplă următoarele. Când dau aura nu o ia. Când vreau sa chem calul nu se întâmplă absolut nimic. Nu dau dmg deloc în mobi. Dar iau. Am instalat iar metinul dar la fel face. Am intrat pe alt pc dar la fel. Nu îmi mai " licaresc " nici misiunile.. Nimic. Ce se întâmplă? Am încercat și în alte mape dar la fel face. Va rog frumos ajutati-mă. Explicați-Mi cam ce ar trebui sa fac. Mulțumesc frumos.

Tot ce ai descris tu acolo sunt simptome ale unei conexiuni proaste la internet (iti pica netul). Mi se mai intampla si mie din cand in cand acelasi lucruri, numai ca la mine dupa cateva secunde imi iese complet din joc! Si da mie imi pica mai des netul doarece am o conexiune foarte proasta la internet!

Sunt in functie de temnita / mapa cele pvm - Lycanul are dmg peste tot fiind echilibrat frumos , ninja cu arcul in glob este cel mai bun la meley , warul aura este universal (bun la toate runurile intr-o masura medie spre buna ) , sura arme sta slab pe dmg fata de war sau lycan , bmul si mentalul sunt cele mai bune la zodiac si redox , samanul leac lafel .
    Depinde de ce faci , cel mai echilibrat deoarece renunti la setul cu int ar fi warul aura , dar foarte bine echipat , urmat de lycan si sura pe ultimul loc..taisul la level mare nu mai e cine stie ce pentru refacerea pvului.

Tot ce ai spus e ok.
    Am luat deciza de a pun un sura AM pe primul loc datorita faptului ca nu iti trebuie iteme perfecte pentru a bate. Din punctu meu de vedere acest aspect conteaza mai mult decat dmg dat de un aurar sau lycan.
    Sa echipezi un aurar sau lycan necesita timp, investitie, pentru a te bucura de joc.

Doua intrebari extrem de simple.
    pvp in general caracterele de magie (datorita penetrarii magice) dar sura BM e in top - pentru ca PROTECTIE INTUNECATA.
    pvm - sura AM - nu cred ca ca trebuie sa mai justific de ce!