Posts by Bodo47

    Salutare, detin pe Tara Romaneasca iteme in valoare de 30won (din calculele mele), sunt iteme decente de farmat cu un cont pana in nivel75 (iteme pv, o otravita+9, vreo 2won cash), pe acest cont detin un mental de 55 3P , un sura 75 P tais restul Muri, war aura 53 cu Muri. Niciun caracter nu detine alchimie doar full biolog si itemele “de baza” necesare pentru farmat. Intrebarea este cea clasica , pe care din ele recomandati sa continui tinand cont ca niciunul nu este echipat cu alchimie si acum am ocazia sa fac schimbarea, pentru raspunsuri va rog sa tineti cont de faptul ca revin dupa o pauza de ceva ani si putem spune ca sunt inca incepator avand in vedere noile updateuri. Multumesc

    Salut. Dupa o lunga pauza de ceva ani am revenit pe joc. Detin un sura AM lv75 G4 M8 M8 M4, biolog zelkova, 45 diavol, 45 fulger, otravita +9 pgm41, fara alchimie. Ce ma sfatuiti sa fac pentru inceput? Ce/unde sa farmez? Fac cioburile deja pe 2 caractere zilnic, daca incep sa le fac pe mai multe devine mult prea monoton jocul. Alte alternative as dori sa aflu ce mai se cauta mai nou pe joc si as putea farma. Multumesx. Server Tara Romaneasca

    Nu este de la pc!! Am incercat , daca intru cu steam sau gf merge in poze. Am trimis ticket , astia din staff de pe forum imi inchid topicurile si ma trimit sa trimit tickete . Aia de la tickete nu raspund, mesaje private pe forum am dat nu mi se raspunde.

    M-am saturat sa fac topicuri ca sa mi le inchida si sa trimit tickete la care sa nu raspunda nimeni. Are cineva idee de ce conturile mele asociate (indiferent ca e steam sau gf) merg in poze au un lag imens nu pot nici antrena abilitatile si conturile neasociate merg perfect???? Nu este de la internet am testat si nici de la laptop (imi merge la fel de prost indiferent de pc/laptop). Stie cineva? Multumesc